VALORI GALATENE - ANDREEA IULIANA IGNAT





Nume: IGNAT Prenume: ANDREEA IULIANA Data nasterii: 25.11.1989 Locul nasterii: GALATI Zodia: SAGETATOR







De mică mi-a plăcut să dansez şi să cânt, motiv pentru care mi-am dorit foarte mult să am o carieră în domeniul artistic. Părinţii şi bunicii au fost cei care m-au sprijinit şi m-au ajutat să păşesc spre această lume fascinantă, însă deloc uşoară.
La varsta de 6 anisori am inceput sa cant si sa dansez.
"Am urmat mai multe şcoli de artă, pentru a mă perfecţiona, apoi am participat la numeroase concursuri, spectacole, emisiuni radio şi TV, precum şi festivaluri la care am obţinut numeroase premii".


Cred cu tărie că un artist adevărat trebuie să fie capabil să se exprime artistic în mai multe moduri. "Trebuie să ştie să se mişte pe scenă, să şi interpreteze ceea ce prezintă".






Emisiunea ,,Copie la Indigo" pe plan local, a fost prima mea apariţie la un concurs TV, premiul câştigat reprezentând un prim pas important  spre împlinirea laturii mele artistice. "Trebuia să îmi realizez singură coregrafiile, costumaţiile. Vârsta nu m-a împiedicat cu nimic, deoarece aveam idei destul de creative, atât pe plan muzical, cât şi pe linia coregrafiilor, pe care le realizam singură. Ascultam foarte multă muzică şi vizionam pe casete video, diferite concerte, videoclipuri, filme cu şi despre artişti adevăraţi, cunoscuţi la vremea respectivă, de la care încercam să ,,fur'' tot ceea ce era atrăgător". Castigarea acestui premiu important m-a incurajat sa merg mai departe pe acesta latura artistica deosebita. Dupa cativa ani de pregatire au inceput sa curga premiile, ajungand sa am un palmares cu diferite premii importante castigate la festivaluri de muzica si dans pe plan national.  Familia  m-a sustinut in tot acesti ani de cariera artistica, cand spun familie ma refer la bunici, parinti, unchi si matuse. Un rol extrem de important l-au avut si profesori mei, alaturi de care am impartit aceleasi emotii.
Provin dintr-o familie modesta, talentul fiind moştenit de la parinti.


                                   
      
Decembrie 2009






Alte realizari deosebite in calitate de Instructor de muzica si dans: Castigarea unui numar foarte mare de premii in numai 2 ani de pregatire  a Ansamblului de muzica si dans ,,Estrada copiilor'' (copii cu varstele cuprinse intre 4 si 18 ani);



Ce-mi place:
Îmi place să fiu modestă, să respect oameni din jurul meu şi să fiu respectată. Ador să călătoresc, însă timpul liber prea puţin nu prea îmi dă posibilitatea.



Ce nu-mi place:
Nu-mi place să fiu superficială, materialistă, nu-mi plac minciunile, nu-mi place invidia si vorbele aruncate in vant. De asemenea, nu-mi place faptul că timpul trece parcă mult prea repede şi nu reuşesc să fac tot ceea ce îmi propun zilnic. Îmi displac oamenii care nu au curajul să îţi spună în faţă ceea ce gândesc şi ce vor.
 

Sursa : http://andreeaignat.blogspot.ro/p/despre-mine.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!