Mi-e dor de tine Lili Sipoteanu


MI-E DOR DE TINE!
         LILI SIPOTEANU

Azi, m-ai învelit în jocul unor fulgi, lăsându-mă uitată într-o iarnă
Și gerul a venit ca printr-un vis ducându-mă-ntr-un crivăț milenar.
Atunci, o rază de speranță i-a ieșit în cale și m-a răpit în mare taină,
Ducându-mă-ntr-o primăvară a iubiri, de care azi, tristețile nu au habar!

Iar primul pas timid când l-am făcut, l-a mângâiat domoală-o zare,
Dându-i safirul depărtării și-alintul abia înmugurit pe ram de suflet!
Și mângâieri de bun venit s-au adunat ca in povesti, din fiecare floare,
Ducând cu ele-n infinit miresme, să însoțească-n vară, al meu umblet!

Doar adieri de vânt aleargă fericite spre un concert de triluri minunate.
Când tandre mă conduc spre loja cu dragostea ce am trăit-o amândoi.
Te iau în brațe, te strâng la piept, iubire, căci ești comoara din clipele-adunate
Când ne iubeam sub vraja lunii și căutam ca doi copii, trifoiul cel cu patru foi.

Mi-e dor de tine și am să-ncerc să te găsesc prin verile pe unde n-am mai fost,
Să răscolesc și vânturile ce caută fugare prin frunzele de toamnă, arămii!
Am să rog iarna, să mi păstreze în albul infinit, un rece și uitat de lume, adăpost
În care-am să te-aștept o veșnicie, chiar dacă știu că tu, oricum, nu o să vii!
5 decembrie 2013 Lili  Sipoteanu


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!