DEBUT LA RADIO SUFLETEL - ANDREI BRINASI

Interviu cu Andrei Brinasi




Andrei Brinasi, are 20 de ani, este in zodia sagetatorului, locuieste in comuna Jebel, judetul Timis. Este o persoana extrem de optimista, si poate prea perfectionist si cateodata prea dur cu el, insa stie ca doar asa va reusi sa realizeze ceva de care sa se mandresca. Ii place sa cante si vrea ca din aceasta placere sa faca o meserie, se simte foarte norocos vazand ca treptat si reuseste acest lucru…

Emanuel: La ce varsta ai inceput sa canti?

Andrei: E o intrebare destul de dificila deoarece desii pare un cliseu eu cant de cand ma stiu…Insa la Scoala Populara de Arta din Timisoara m-am inscris anul trecut,in clasa doamnei Luminita Jucu careia nu am atatea cuvinte sa ii multumesc pentru cate face pentru noi toti!

Emanuel: De unde pasiunea pentru muzica populara?

Andrei: Am crescut cu muzica de mic copil dar dragostea adevarata pentru muzica populara am simtit-o atunci cand am auzit-o pentru prima oara pe doamna Nicoleta Voica…Asa am inceput sa imi dezvolt aceasta pasiune ascunsa in sufletul meu pana atunci, pentru folclor,pentru muzica populara din Banat…

Emanuel: Care a fost prima melodie pe care ai compuso? Si care e mesaju ei?

Andrei: Prima melodie am compuso anul acesta in mai, se numeste “Mandro candva m-am jurat”. Linia melodica mi-a compuso domnul Adrian Scorobete iar textul l-am facut eu. Piesa este pentru toti cei care nu se pot hotari pe cine sa iubeasca si desii au o mandruta, o nevasta tot mai calca stramb cateodata… Acesta este si mesajul melodiei si ma bucur enorm ca piesa incepe sa prinda si tot mai multa lume imi spune ori pe strada, ori pe facebook, cat de mult le place si ca o asculta cu drag iar acest lucru ma intareste si mai mult, deoarece noi solistii fara public nu am insemna nimic…

Emanuel: Daca nu te-ai fi facut interpret de muzicala populara, ce alt domeniu te-ar fi atras?

Andrei: Desi acum nu vad viata fara muzica populara, daca nu m-as fi facut interpret mi-ar fi placut sa fiu profesor de limba si literatura romana sau prezentatorul unei emisiuni…Ca prezentator imi doresc pe viitor sa profesez insa in paralel cu cantatul…Mi-as dori sa am o emisiune de folclor

Emanuel: Ai planificate aparitii prin presa in viitorul apropiat?

Andrei: Colaborez de cateva luni cu postul local de televiziune Tele Europa Nova Timisoara, cu Favorit Tv dar intentionez pe viitor sa merg si la Bucuresti la Etno Tv insa dupa ce imi voi scoate mai cateva piese .

Emanuel: Poti sa ne dezvalui planurile profesionale din viitorul apropiat?

Andrei: Voi scoate in maxim doua saptamani trei piese noi… Si le voi promova la televiziuni, la radio-uri si pe pagina mea de facebook.

Emanuel: Care a fost cel mai frumos moment pe care ti s-a putut intampla pe scena?

Andrei: Cand urc pe scena sunt alt om, ma dedic pana la abnegatie publicului iar momentele frumoase sunt acelea in care lumea canta cu mine, ma aplauda si cand ies de pe scena ma felicita, fac poze cu mine si ma incurajeaza sa merg mai departe. Acestea sunt cele mai deosebite momente pentru un artist.

Emanuel: Cum ai grija de vocea ta?

Andrei: Nu am probleme in acest sens, dar nici nu cred ca sunt un exemplu de urmat deoarece beau Coca-Cola zilnic insa nu ma afecteaza deloc.

Emanuel: In ce tara ti-ar place sa te duci in vacanta? De ce?

Andrei: In vacanta as merge in Spania, Venezuela si in Republica Dominicana pentru ca imi plac tarile latine.

Emanuel: Mai ai vreo pasiune in afara de muzica?

Andrei: Da, imi place sa compun texte de muzica populara, cum am spus si mai sus ma pasioneaza si televiziunea, imi place sa joc tot randul din banat( hora,brau,ardeleana,doi).

Emanuel: Cu ce iti ocupi timpul liber?

Andrei: In timpul liber ies cu prietenii, ma plimb…niciodata nu stau degeaba deoarece m-as plictisi sa lenevesc.

Emanuel: Care sunt cele doua piese pe care le vei imprimi si cine a compus textele?

Andrei: Am compus foarte multe texte depinde de starea pe care o aveam in acel moment insa urmeaza sa le pun pe cele mai bune pe o linie melodica si le imprim in prezent piesa mea imprimata este “Mandro candva m-am jurat”, acum urmeaza sa scot o hora mare : “Ce-am ajuns mandruta mea ” si inca o piesa ” Banatule loc de vis “.

Am ajuns la final, vrei sa le transmiti ceva celor care vor citi acest articol?

As vrea sa multumesc in primul rand parintilor mei : mamei mele pentru tot sprijinul acordat, pentru dragostea ei incomensurabila, tatalui mei, prietenilor mei care ma incurajeaza si ma apreciaza, grupului de pe facebook “Banateni cu fala” pentru sustinerea lor, prietenilor si sustinatorilor mei de pe facebook care in fiecare zi ma motiveaza sa merg mai departe magulindu-ma cu cele mai frumoase cuvinte. Multumesc din suflet tuturor celor care m-au ajutat in cariera : doamna Luminita Jucu, Vasa Iovanovici, Adrian Scorobete, Adi Pela. Multumesc mult de tot tuturor celor care ma asculta. Iti multumesc mult si tie pentru acest interviu si multumesc tuturo celor care citesc acest interviu!

Cu respect, Andrei BRINASI.






Radio Sufletel va invita azi 10 septembrie 2011 incepand cu ora 19.30 sa petrecem romaneste . Un program bogat ce va cuprinde cele mai indragite cantece din folclor ,multe cantece de petrecere si voie buna va asteapta !

Invitatul special al emisiunii este Andrei Brinasi care va prezenta in prima auditie cel mai nou cantec din repertoriul sau "Ce-am ajuns mandruta mea" - un interviu in direct cu Andrei va crea o punte intre Banat si romanii de pretutindeni .



http://emanuelmunteanu.wordpress.com/2011/08/01/interviu-cu-andrei-brinasi/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!