În palma mea stângă am lacrima ta!



În palma mea stângă am lacrima ta!

Da, iubito - îmi spuneai -
ai apărut, în palma mea stângă am lacrima ta!
Te-am vazut păşind în gradina interioară,
De ce ai venit atât de târziu? Aici e Infernul,
am de purtat o cruce de lacrimi!

Te-am căutat, aşa cum te ştiam,
în visele morţilor,
în cărţile antice, în stări psihedelice,
Te presimţeam, dar nu veneai,
oglinzi paralele m-au făcut să te văd.

Te ştiam din Netimp... nu, nu dispera,
când ploaia miroase a tine, iar revolta a mine.
Dormi liniştită!

Ornicul-Spadă e-ntors, capete cad,
poporul zâmbeşte ca la cinematograf,
nimeni nu înţelege nimic,
dar Tu vei fi învelită în visul-sângele meu.
Dormi liniştită!

Pentru tine voi încerca ( Cavaler al zilelor târzii )
să sfâşii Uitarea şi voi reusi,
voi reuşi să te aduc, alergând de mână
printr-o tomnatică grădină,
mă vei aduce atunci într-o senină lacrimă-fecioară ...

Irina Lucia Mihalca
22 decembrie 2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!