Remember Whitney Houston



Whitney Houston 
a fost cea mai premiată femeie din toate timpurile
potrivit Cărţii Recordurilor

 Printre lista ei de premii se numărăr: două premii Emmy, 6 premii Grammy, 30 de premii muzicale Billboard, 22 de premii American Music Awards, în total peste 415 de distincţii.
 Ea deţine şi recordul de cea mai bine vândută artistă muzicală a tuturor timpurulor, cu 170 de milioane de albume şi single-uri.‎"Sunt mai în vârstă, sunt matură", spunea Whitney Houston în ultimul său interviu, acordat în noiembrie 2011 pentru Access Hollywood. Ea a vorbit atunci despre ultimul său film, "Sparkle", în care joacă rolul lui Jordin Sparks, câştigătoare a concursului American Idol. "Arăţi fantastic şi te şi simţi în acest fel", i-a spus cea care a intervievat-o, iar artista i-a confirmat că aşa e.
 Cântăreaţa, care a avea o fiică în vârstă de 18 ani, a povestit cât de apropită se simte de personajul pe care l-a interpretat. "Am simţit dragostea acestei mame singure care încearcă să aibă grijă de familia ei. Când mi s-a spus să joc rolul mamei am spus: "Pot să fac asta. Am multă experienţă"", a declarat ea.Whitney Houston a vorbit şi despre cariera ei de 30 de ani în muzică, dar şi despre oamenii care i-au fost mereu alături, în special mama şi fiica sa. "Încerc să am o influenţă pozitivă. Întotdeauna vor fi suişuri şi coborâşuri. Dar trebuie să ai încredere în soarta ta. Am oameni care mă încurajează, sunt binecuvântată să am o mamă foarte puternică şi o familie care mă înconjoară. Şi pe fiica mea, care este cea mai mare inspiraţie pentru mine. Cea mai mare", a spus Whitney Houston în ceea ce avea să fie ultimul său interviu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!