ROXANA BRIBAN - Victima sau propriul sau calau ?



Asistam la decese ale artistilor si nu numai,cazurile de deces prin sinucidere se inmultesc pe zi ce trece..vorbim de sanatate mintala ?..de ce sa nu vorbim de sanatatea grav zdruncinata a intregii societati romanesti?...factor decisiv in foarte multe din cazurile cunoscute in ultima perioada... E trist ca am ajuns sa traim zile in care artistii ni se sinucid ,copii pleaca care incotro in lume pentru a-si gasi o felie de paine...familii se destrama..oameni isi pierd caminul datorita datoriilor,multi isi pierd serviciul....traim azi intr-o societate mai mult decat bolnava,intr-o stare de colaps previzibil...ne compatimeste Europa si ne acuza in acelasi timp de lasitate..are ea dreptate? .. eu am apucat o copilarie saraca dar frumoasa ,linistita ,mai apoi o tinerete a generatiei in blugi...am speranta ca Bunul Dumnezeu va avea grija de copii nostrii oriunde i-or duce nevoia si pasii in lume ! Roxana la fel ca si Madalina sunt ( parerea mea ) in primul rand victimele societatii !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!