Ne este rusine cu parintii ?!! - Catargiu Liliana

 

Ne este rusine cu parintii ?!!

"Un baiat de 16 ani a făcut o călătorie în străinătate. Când s-a întors acasă, la aeroport îl aştepta mama lui, cu lacrimi de bucurie în ochi. Când a ajuns, şi-a strâns băiatul în braţe cât de tare a putut, deoarece i-a fost foarte dor de el. Pentru asta, băiatul a spus : "Mamă, ştiu că mă iubeşti mult, dar dacă mă strângi aşa în braţe în faţa atâtor oameni, ca pe un copil mic, mă faci de ruşine!".
Cu asta a rănit-o foarte tare pe mama lui care se gândea că fiul ei nu se bucura că o revede.
Dupa 5 ani, fiul ei a plecat iar într-o călătorie în străinătate şi, deşi avea deja 21 de ani, mama lui a mers cu el la aeroport să îl conducă şi să îşi ia rămas bun de la el, dar de data aceasta nu şi-a îmbrăţişat fiul, ci s-a întors cu spatele plângând foarte tare şi i-a zis : "Rămas bun, fiule şi ai grijă de tine!".
Când băiatul s-a întors, mama lui nu îl mai aştepta în gară. Ajuns acasă, a găsit un buchet de flori şi lângă flori, o scrisoare de la mama lui.

Curios, a deschis-o şi a început să o citească, iar după ce a terminat, a căzut jos plângând şi distrus. Era cel mai urât şi rău moment din viaţa lui. În scrisoare scria: "Fiule, acum 6 ani, când te-ai întors acasă, aveam lacrimi de bucurie în ochi şi te-am strâns cu drag în braţe, dar când tu vei citi rândurile ăstea, eu voi fi deja în cimitir, într-un mormânt, pentru că am murit de cancer. Când ai plecat ultima dată nu te-am strâns în braţe, ci ţi-am întors spatele să nu te fac de ruşine, dar am plâns foarte tare pentru că am ştiut că te voi vedea pentru ultima dată. Te iubesc enorm de mult şi voi veghea întotdeauna asupra ta! Cu drag, mama ta!".
Toţi, cei care vă iubiţi mama, afişaţi asta pe peretele vostru!
Îmi iubesc mama şi nu îmi va fi ruşine niciodată cu ea, deoarece ea e fiinţa care mi-a dăruit viaţa. Mă îngrijeşte şi mă iubeşte neconditionat!...
Catargiu Liliana
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!