... eu / noi ! ( 2 )


Fiecare din noi are un rol in lumea asta, nimeni nu a venit fara rost.
... spuneam la inceputul primului gand.


Am sa continui reluand ideea de aici.
Dragostea este singurul sentiment comun in material si ezoteric. Un sentiment pe cat de inaltator pe atat de complex. O inriurire, o simbioza mirifica a multor alte sentimente.
Bunica mea ar spune ca "e doar un borcan plin cu rahat si cu nitica miere la suprafata". Si in foarte multe cazuri cam are dreptate.
Din toate sentimentele aleg doar doua fara de care dragoste nu exista decat poate pe la masochisti.
Si anume > RESPECT, SINCERITATE<
Nu stiu ce fel de dragoste e aia .. "cu bata", unde numai respect nu mai gasim.
Sau ce fel de dragoste poate fi aceea cand minciuna este si mic dejun si cina ?
 Dar ... lasand acestea la o parte ma intreb si va intreb ..
Ce fel ne-am explica noi - noua Infinita Dragoste Mantuitoare ?
Din orice punct am pleca si in oricare alt punct am ajunge trebuie sa recunoastem ca EA >>> DRAGOSTEA are ca origini DUMNEZEIREA !
Este samanta semanata de Fiu in sufletul fiecaruia dintre noi ... inca de dinainte de a ne naste..
Ca fiecare samanta, ea poate nimeri in pamant rodnic sau in piatra.
Ok.. ar intreba cineva "pai sufletele ( adica locul unde insamantat ) nu sunt particica de Duh Sfant ? Cum ar putea un suflet sa fie bun si altul nu ?
 (Retineti intrebarea pentru ca face obiectul altor ganduri scrise.)
Si acum a sosit momentul sa ne intoarcem unde am ramas data trecuta.



Speranta este inamicul NR.1 al deznadejdei.
Dar doar speranta lucida si nu cea care nu are la baza un "
ceva" fara de care totul e un mare 
VAX.
Numesc "ceva" increderea in sine.

Unii debordam de incredere de sine si atunci putem lesne sa cadem in patima mandriei necugetate, pe cand altii ar putea avea mari carente in acesta incredere in propria lor fiinta, in propriile lor puteri si (cum spuneam mai sus) sa cada prada deznedejdei.

Nu cred ca gresesc daca spun ca nimeni nu poate ajunge la deznadejde daca CREDE in Dumnezeu .
Lipsa unui fir de care sa te agati la oment de cumpana te poate darama iremediabil.
De cand se stie, ea, omenirea a simtit nevoia de a crede in ceva..
Zilele trecute am intalnit o veche cunostinta care din nu stiu ce cauza acum se declara atee chiar nebotezandu-si pruncul recent nascut.
Am privit in ochii ei.. Desi si-a ferit repede privirea am reusit sa vad.... un mare NIMIC.
Uitati-va in ochii celor din jur.. veti descoperii multe, multeeee ...



( va continua)

Aveti grija ce taine ascundeti... 
ochii nu pot tine secrete !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!