PROFIL DE ROMAN FERICIT - Andrei Bordas - Mohorea



"Cel mai ușor lucru este să rănești sufletul cuiva, căci sufletul umblă desculț și pașii lui culeg toți spinii unei zile. " 
Gabriel Liiceanu


"In fiecare zi, trecem nepasatori 
Si nu vedem cata nevoie e de noi 
Pamantul geme sub propria-i povara
 Iar noi,
 parc-am uitat ca in curand se face seara!
 E-atata nevoie de inimi care plang
 Azi, e mai mare nevoia ca oricand 
Ne lipsesc parca, acei oameni puternici
 Pescarii, pastorii si oamenii vrednici! ... 
Azi, este clipa schimbarii 
Si totusi se lasa loc intrebarii: 
"Sunt inca suflete care cauta zarea, 
Esti pregatit sa-ti alungi nepasarea?"
 Azi, se mai face inca apel 
Maine poate, nu va mai fi la fel
 Doar astazi mai este si ceasul va bate 
Grabeste, se-apropie miezul de noapte!...
 Prin copaci si prin flori 
Prin cer si prin sori 
 Prin ape si zare 
Razbate-o-ntrebare: 
Am catat si-am aflat, viata mea necurmat ... 
Dar din viat-am cules ce era mai ales? 
Din iubire si dor
 Din tristete si-amor 
Din izbanda si chin
 Din preludiu de "vin"
 Iata viata mea toata! 
Inima preschimbata
 Si iubirea curata? 
Am raspuns ce-am auzit, 
Am primit ce-ai primit 
Si ma-ntreb, de-nteles!
 ... am gasit ce-i ales?
 Mi-e atat de greu azi 
Sa ma pierd printre brazi
 Si cu gandul la bine sa ma-ntorc iar in mine 
Si sa vad inauntru numai chin si amar
 De ce oare sa indur atata calvar?
 Caci mi-e sufletul greu 
Si-n inima am o povara 
Mi-e viata de grele rusini o urseala 
De ce Doamne, eu si tocmai eu 
A trebuit sa fiu cu sufletul atat de greu?"
Andrei Bordas - Mohorea 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!