Când... - Boris David

Boris David
 (Daris Basarab)

  17 septembrie 2014 Bucuresti 
"Un fel de fotografie a resemnarii... 
Intr-un timp imbatraneam cu anii, acum imbatranesc cu lunile...
Opreste-te Timp!!!"




Când...

Câd m-a lovit Amocul după tine
Eu în oglindă m-am privit și mi-am zâmbit
Nu eram eu, nu era pentru mine
Și chiar mi-am spus: așa-nceput, așa sfârșit.

Și răbdător am așteptat ca timpul
Să treacă, spunându-mi ultimu-i cuvânt
Dar chiar de el gonea ca vântul
Eu n-am primit răspuns, ci doar avânt.


Și intrigat am căutat în dicționare
O boală tropicala, Doamne Sfânt!
Cu asta m-am ales din Africa-mi, la soare?!
Din dorul ce m-a-mpins spre-acel pământ?!


Cuvântul e luat chiar din franceză
Cu Kapa-n coadă, bine de știut
El circulă pe orișice faleză
Nu doar prin Africa, cum am crezut.


Și te pândește frate pe-unde-apucă
Și nu prea ai cu ce a te trata
Decât să fugi c-un nou ”Dor de Ducă”
Și să-ntâlnești un nou chip, în fața ta...


16 septembrie 2014

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!