IN SPATELE ZAMBETULUI _ Liliana Daniela Gavanesteanu



IN SPATELE ZAMBETULUI 



Incerc sa imi ascund tristetea,
In spatele a cate-un zambet...
Oricat m-as stradui sa nu se vada,
Tristetea ma strapunge ca un tunet...

Prea multe-am strans ...esecuri si-mpliniri...
Si nu-i usor sa uit...casa-mi doresc...
Caci ma urmeaza vesnic in trairi,
In simturi si-n gandire-i...omenesc...!

Nu pot sa ma ascund la nesfarsit...
Sa spun ca tot ce-a fost, e dat uitarii...
Prea greu m-apasa peste suflet amintirea...
Si valurile mi-o aduce-n tarmul marii...

desi as vrea , ca marea s-o duca departe,
Sa nu se mai intoarca iar la mal...
Vantul si marea , s-au vorbit anume...
Sa mi-o intoarca-n fiecare val...

Aceasta amintire ce ma doare...
Ma macina si se preface-n scrum...
Tot timpul are cate o scanteie...
Si se transforma-n flacara si fum...

Lilly , Madrid (13 feb 2012 )



"M-am nascut in Teleorman , Alexandria . Acum locuiesc in Madrid / Spania , loc unde am scris si acest poem .
Poezia ... este o pasiune de-a mea de cand eram copil .
Am publicat in "Poezii Noi" -  Bucuresti , Radio Enigma , Sentiment A , Fan club -Ultimul Romantic , Lansare carte (Gabriel Manolescu si Mag Serval ) .."


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002224415174 

Mai multe detalii privind poeta  Liliana Daniela Gavanesteanu veti putea afla in emisiunea ce va purta titlul acestui frumos poem "In spatele zambetului" ce va fi realizata de Radio Sufletel si va fi anuntata in timp util tuturor iubitorilor de frumos si sensibilitate .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!