~ Banatule loc de dor ~

foto Ansamblul Bârzava din Reșita

Cata boala are mandra-bis
Tot la brau poarta oglinda au au au-bis


Oglinda si-albelili-bis
Asa-ti manca zalili-bis

Mandra cata boala ai-bis
Nu-ti inchepe pe doi cai-bis


Iorgovan frumoasa floare
Banatule colt de soare
Io cu tini ma falosesc
Aici viata mi-o traiesc
Banatule loc de dor


In banat eu m-am nascut
Aice-am copilarit
Unde canta coltul ierbii
Si vin la izvoare cerbii
Banatule colt de rai


La noi nime nu-i batran
Sarbatori mandre sa tin
Dumnezau ne ocroteste
Si pamantul ne rodeste
Tara mea-i banatul meu

 
Oriunde m-o dus sorocu
Am purtat cu mine focu
Si pan-am venit napoi
Mi-o fost gandul tot la voi
Banatenii mai falosï


   

Emisiune dedicata folclorului banatean
Auditie placuta !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!