Dor de ELENA ROIZEN



Trişti şi negri rămân norii
Hai, Dunărea mea,
Trişti şi negri rămân norii
Hai, Dunărea mea,
Toamna, când pleacă cocorii
De cum se revarsă zorii
De cum se revarsă zorii
Hai, Dunărea mea

Cât eşti, Dunăre, de mare
Hai, Dunărea mea,
Tu curgi liniştită-n vale
Hai, Dunărea mea,
Tu curgi liniştită-n vale
Şi n-ai nicio supărare
Şi n-ai nicio supărare
Hai, Dunărea mea

Dar inima mea se frânge
Hai, Dunărea mea,
Focul nu mi-l poate stinge
Hai, Dunărea mea,
Dar inima mea se frânge
Focul nu mi-l poate stinge
Focul nu mi-l poate stinge
Hai, Dunărea mea

Că iubesc un puişor, măi
Hai, Dunărea mea,
Că iubesc un puişor, măi
Hai, Dunărea mea,
Că iubesc un puişor, măi
Şi de el mi-e tare dor, măi
Şi de el mi-e tare dor, măi
Hai, Dunărea mea
Că iubesc un puişor, măi
Şi de el mi-e tare dor, măi
Şi de el mi-e tare dor, măi
Haï, Dunărea mea


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!