Rouă
prelinsă
din pleoapa norilor,
parfumată
cu povești din fire de gând
toarse de salcâmi înfloriți.

Lumină
despletită
în fluturi perechi,
numărată
cu zile înmugurite
într-un soare fără apus.

Zefir
dezmierdat
de pasul simfoniei
cu mireasmă de cireș,
al ploii dansând desculță
în inimile noastre.
Anotimpurire.
 
 
 Sa mai privesti o clipa inapoi
In urma ta sa vezi ce ai lasat
Intoarce-te, chiar de pasesti spre glorii
De crezi ca ai ceva de indreptat!

Si daca ai uitat sa ceri iertare
Cuiva si simti ca, totusi, ai gresit
De ai ranit un suflet din orgolii
Iubirii prematur sa-i pui sfarsit

Gandeste-te cat inca nu-i tarziu
Ca de la tine un raspuns vor multi;
Zadarnic calci pe nuferi si magnolii
Daca nu poti sa ierti si sa asculti

Degeaba iti faci drum spre inaltimi
Printre atatea prietenii ucise
Vanand mereu trofee iluzorii:
Nu poti trai absent, numai cu vise!...

"Când cei din jur sunt uimiţi de nesfârşita ta putere de a depăşi toate greutăţile… spune-le că a fi puternic înseamnă să iubeşti!"


Stii bine c-atunci, când mi-ai spus: "s-a sfârsit",

Un cuvânt nu ti-am spus !

Cu nu stiu de unde puteri ti-am zâmbit

Si-am privit cum te-ai dus...

Dar azi, când din visul urât ma trezesc,

Si nu vad decât golul ramas,

(Azi) Ma întreb: fara tine cum am sa traiesc ?

Ma întreb: cum am putut sa te las ?



Nu se poate !

Sa-mi ia altcineva tot ce-aveam mai bun !

Nu se poate !

Gândul cel mai curat sa n-am cui sa-l mai spun ?

Nu se poate !

Nu e drept sa furi ultimul galben al unui sarac,

Când din el îsi facuse comoara !

Orbului, batul ce-l poarta pribeag,

Sau tiganului sa-i spargi vioara !

Nu se poate !

Sa-i ceri florii sa râda când calci peste ea,

Nu se poate !

Sa-ti stropesti drumul vietii cu lacrima mea,

Nu se poate !

Spune-i ca, desi mi-a luat tot,

Îi dau tot ce mai vrea !...

Fiindca totul nu-nseamna nimic...

Nici asa !

Dar sa-mi lasi deznadejdea drept singur popas,

Dar sa nu fii cu mine în ultimul ceas,

Nu se poate !

Nu te las !

Nu te las !


"Perfectionarea vine in urma exercitiului. Din aceasta cauza este ingaduit ca nedreptatea, dezamagirea si atacurile sa ne atinga viata de zi cu zi. De fiecare data cand acestea au loc, ar trebui ca sinele sa fie supus, iar spiritul bland si curat sa ne patrunda fiinta. Roadele vor fi: BUNATATE, CORECTITUDINE SI ADEVAR, indiferent de situatie."
SUCCES PENTRU O VIATA MAI INALTA!

"Ca un lan de grau
valurind spice de aur,
dragostea a intrat la moara
se se dea pana la capat..."
INI MIOARA 
http://www.facebook.com/araoimdormicdor

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!