Cateva cuvinte! frumoase...




Am uitat ca o privire calda poate sa topeasca aisbergul din inima oricarui om;
Am uitat ca un zambet te poate trimite in rai;
Am uitat ca a spune " te iubesc " poate sa vindece orice suferinta;
Am uitat ca a privi cerul cu stele te poate infiora de placere;
Am uitat ca a merge unul langa celalalt poate crea echilibru;
Am uitat a intinde mana, pentru a ridica pe cel cazut in tina vietii;
Am uitat ca durerea poate fi acceptabila, daca este impartasita;
Am uitat ca picioarele ne sunt aripi, cand sufletul le poarta;
Am uitat ca visele se pot transpune in realitate;
Am uitat ca astazi inseamna sa traiesti clipa;
Am uitat ca trecutul trebuie lasat sa doarma;
Am uitat ca soarele rasare, pentru a ne lumina sufletul;
Am uitat ca marea se afla acolo, pentru noi;
Am uitat ca muntele ne este un prieten vechi si drag;
Am uitat ca " Dumnezeu nu este departe de fiecare dintre noi!

In EL avem viata, ne miscam si suntem! ”

Am invatat sa ne plecam umerii, pentru ca asa viata ne pare mai usoara;
Am invatat sa privim intr-o parte, pentru a ne masca gandurile;
Am invatat sa spunem nu pot, pentru ca am trasat singuri limite;
Am invatat ca renuntarea la noi insine este cea mai usoara!
Am acceptat ca viata sa ne curga in loc sa o curgem noi pe ea;
Am acceptat sa plangem in loc sa luptam;
Am acceptat umilinta in locul victoriei!

Asa nu se mai poate!
Viata trebuie traita!
Iubirea trebuie implinita!
Durerea trebuie uitata!

Trebuie sa invatam ca suntem nascuti din iubire,
sa iubim si sa murim cu speranta ca vom dainui
in inima celor prin care pasii vietii ne-au purtat!

Viata inseamna, drumul dintre nastere si moarte!
Important este sa lasam zambete, caldura
si iubire pe acest drum!

Rita Drumes

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!