Saxofonul nu mai cântă…momentan!





Numele meu este Dan Nedelcu , dar mulţi dintre voi mă cunoaşteţi ca DAX – the man with the sax – din cluburi sau de la emisiunea Divertis SRC unde saxofonesc din greu :) . Timp de 12 ani am străbătut ţara în lung şi în lat cântând prin mai toate cluburile cu instrumentul pe care îl iubesc atât de mult: saxofonul.
Se pare că este momentul să mă opresc puţin din cântat, motivul fiind o boală despre care auzim aproape zilnic în jurul nostru…”cancer”….dar spunem: “nu mi se poate întâmpla mie!”, nu-i aşa?
Totuşi, după aproape un an de dureri la mâna dreaptă, timp în care am fost consultat de 3 ori de către 3 medici diferiţi, care mi-au recomamdat tratamente de fizioterapie, am fost în sfârşit sfătuit de către un prieten chirurg să fac şi un RMN. Şocul a fost mare să aflu că sunt suspect de o tumoră malignă destul de rară numită sarcom sinovial.
În data de 14 Iulie 2010 am fost operat la spitalul de urgentă Floreasca de către prof\dr. Ioan Lascar -Şef chirugie plastică. În urma biopsiei sunt diagnosticat cu sarcom sinovial malign la antebraţul drept. Pentru a avea certitudinea diagnosticului am repetat analiza la Spitalul Colentina iar în urmă cu o săptamană la Viena…toate au confirmat acest diagnostic…
Acum, la o lună şi jumătate după prima operaţie trebuie urgent să o fac pe a doua pentru că RMN-ul recent spune că mai este ceva acolo…ori a recidivat din cauză că înca nu am început radioterapia şi chimioterapia. Nu ştiu de ce durează atât de mult analizarea biopsiilor dar cert e că ăm primit confirmarea diagnosticului la aproape o lună de la operaţie.
Fiind o formă foarte rară dar agresivă de cancer, va trebui să merg la Viena săptămâna următoare pentru aceasta a doua operaţie întrucât în România nu avem specialişti în sarcom. De data aceasta trebuie să încep radioterapia şi chimioterapia imediat pentru a evita agravarea bolii. Medicul oncolog de la Viena spune că fiind în stadiu incipient, boala este vindecabilă, cu condiţia să fie curăţată din nou foarte bine zona (printr-o noua operaţie) şi urmând, preventiv, tratamentul cu citostatice şi radiaţii locale.
Aşa cum bănuiţi, costurile sunt foarte mari şi îmi depaşesc cu mult posibilităţile în acest moment. Suma necesară nu se poate aproxima momentan, dar valoarea trebuie sa includa costul noii operatii si tratamentul cu citostatice si radiatii locale.
După ce am întalnit oameni care au trecut prin aşa ceva şi acum sunt vindecaţi, acum cred cu adevărat că mă pot vindeca şi eu cu ajutorul lui Dumnezeu şi al vostru.

Donaţiile se pot face în conturile:

RO52RNCB0087050428350002 (EUR)
RO79RNCB0087050428350001 (LEI)
Titular cont: Nedelcu Gina Manuela
Deschise la BCR Sucursala Pantelimon


( http://daxsax.wordpress.com/ )

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!