... el si ea

As vrea sa te pot privi cand dormi
si lacrima-mi sa cada pe obrazul tau...

O pala de vant as vrea sa fiu,
in paru-ti sa ma joc mereu....

Sa te privesc as vrea cand plangi,
sa sorb nectar din lacrima-ti ce cade...
Sa vii la mine...sa ajungi..
sa-mi dai obrazul care rade..

Vreau doar o clipa sa imi dai..
din prea grabita ta viata,
sa-i impletesc cununi ,si-o stea
sa-i pun la gat,pe-un fir de ata.......


Ma lasa tu nemuritoare
sa fiu macar la talpa ta.
Sa-ti fiu pe arsita..o boare...
tu,fii macar...stapana mea...

Lumina-ncet ,incet strecoara
sageti in colivia mea...
Nu sunt nici stea si nici o boare...
eu sunt...o mica pasarea.....

Un pitigoi...sau gugustiuc...
un starc oi fi?...sau cucuvea...
Nu stiu..ce importanta are
atunci cand el..iubeste-o ...ea?


civilizatii se destrama...
si lumi sen-torc de-andoaselea...
insa iubirea e o arma si-un scut..
si pt el...si pt ea...

Eugen Emeric Chvala

Comentarii

  1. ,,dragii mei realizatori ai radio sufletel,, acum va cunosc si prin preajma pozelor ,santeti un colectiv minunat,pe Eugen l-am cunoscut primul apoi pe sotia lui Liliana apoi pe draga felicia cu care am vorbit pe mes ,pe camy nu am avut ocazia pe sebastian la fel, pe liviu , marian,narcis, ori cum santeti gragii mei si va iubesc ,,MAMASICA,,

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!