de ce oare

tacerea se-neaca
in linistea surda
lumina se-ascunde..
e oarba si muta
si-atingerea-ti doare
de ce,de ce oare?
valuri se sparg
in nisipuri de jad
in dragostea ta
ma-mplinesc,cresc si cad
oare atingerea-ti doare ?
de ce,de ce oare?
in noaptea dintai
am trait infinitul
mi-ai daruit un sarut
mi-ai daruit nesfarsitul
atingerea-ti doare
de ce,de ce oare?
de ce m-ai ales
de ce...tu cu mine
de ce un eres
de ce ieri nu vine
de ce atingerea-ti doare
de ce,de ce oare?
columne se-nalta
si drumuri te cheama
o fi doar un vis
ori timpul recheama?
cand si-atingerea-ti doare
de ce,de ce oare?
imi plange trecutul
ce azi ma condamna
am fost doar durutul...
speranta nedemna.
si...atingerea-ti doare
de ce,de ce oare?
ma spulbera-n vant
jocheu al durerii
ramane-voi cant
biet sol al caderii
pentru ca
atingerea-ti doare
de ce,de ce oare?


Eugen Emeric Chvala

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!