Emanuela Ioana Turcu

 

Emanuela Ioana Turcu

 

                          ... nu ma puteam abtine Emma.. era musai  sa te cunoasca toti .. ma rog, cat mai multi din prietenii nostrii :)

Cu respect ,Eugen


 

                                                    "Ema Turcu mi-a fost, timp de un an, profesor de educatie civica. Nu, nu ea este cauza pentru care eu nu sunt un bun cetatean. Cel putin asa cred... E "presar" de 15 ani, si de ceva timp trebuie sa impace activitatea de jurnalist cu Prefectura, unde este ofiter (neacoperit) de presa. La finalul interviului mi-a spus ca se astepta sa fiu mai scormonitor, uitand ca eu imi respect toti profesorii. Asadar, Emaaaaaaaa Tuuuuurcuuuuuu!
adi juganaru: ai un sfert de ora pt mine sa imi raspunzi la niste intrebari?
Ema Turcu: oui
Ema Turcu: si mai mult
adi juganaru: e pt blog
adi juganaru: am un proiect cu prezentarea tuturor ziaristilor din galati
Ema Turcu: k
Ema Turcu: cu mare placere
adi juganaru: si vreau un YmInterviu
Ema Turcu: daca ma numar si eu printre ei
Ema Turcu: ma simt flatata
adi juganaru: bun, hai sa incepem
adi juganaru: deci
adi juganaru: ce cauti in presa?
Ema Turcu: luminita de la capatul tunelului
adi juganaru: ai gasit-o?
Ema Turcu : am vazut-o de mai multe ori foarte aproape, insa n-am gasit-o cu adevarat
adi juganaru: de cand o cauti? care a fost prima institutie de presa?
adi juganaru: daca se poate spune institutie...
Ema Turcu: o caut din 1993
Ema Turcu: la Radio Galati
adi juganaru: deci vedeai luminita inaintea lui Ciorbea
Ema Turcu: vedeam mult mai multe lucruri inaintea lui Ciorbea
Ema Turcu: si la propriu, si la figurat
Ema Turcu: ca dovada ca eu inca sint ziarista, iar de Ciorbea nu mai stie nimeni, nimic
adi juganaru : pe unde ai mai lucrat?
Ema Turcu: la Monitorul de Galati
Ema Turcu: si la TVG
Ema Turcu: unde am realizat o emisiune
adi juganaru: In Europa cand te-ai integrat pe unde fm?
Ema Turcu: pe 5 aprilie 2001
Ema Turcu: tin minte cu precizie data
Ema Turcu: fiindca prima mea relatare a fost cu deschiderea plicului pentru privatizarea sidex
adi juganaru: si nu te-ai saturat?
Ema Turcu: m-am saturat de multe ori si am vrut sa renunt, insa ceva si nu stiu ce m-a facut sa ma intorc
Ema Turcu: mai ales la radio
Ema Turcu: e prima dragoste...profesionala
Ema Turcu: si nu se uita
adi juganaru: care a fost cel mai nasol moment?
adi juganaru: cand ti-a venit sa dai cu basca de pamant si sa zici: gata!
adi juganaru: ?
Ema Turcu: dupa mai multe presiuni si telefoane de intimidare
Ema Turcu: pe care le-am primit in 2004
Ema Turcu: de la persoane sus-puse in Galati
Ema Turcu: oameni politici de vaza
adi juganaru: de varza :D
Ema Turcu: care erau deranjati de ceea ce transmiteam pe Europa Fm
Ema Turcu: singurul loc unde nu mi s-au cenzurat materialele
Ema Turcu: dar am trecut si peste asta
Ema Turcu: m-am gindit ca daca renunt, le dau satisfactie
Ema Turcu: si mi-am vazut de drumul meu
adi juganaru: sa inteleg ca in rest se cenzureaza?
Ema Turcu: da, se cenzureaza foarte mult
adi juganaru: dezvaluire socanta
adi juganaru: :D
Ema Turcu: o spun cu mina pe inima
Ema Turcu: mi s-a intimplat si mie si altor colegi de-ai mei
Ema Turcu : ma refer la cei care erau in stare sa scrie lucruri deranjante
adi juganaru: ai 15 ani de presa si nu ai ajuns mogul media. nici macar ajutor de mogul. cam pierzi timpul...
Ema Turcu: nu mi-am propus nicodata sa fiu mogul media
Ema Turcu: daca mi-as fi propus
Ema Turcu: as fi ajuns acolo!!!
Ema Turcu: sint o fata rea si ajung intotdeauna acolo unde vreau eu
adi juganaru: tu si camelia voiculescu
adi juganaru: :P
adi juganaru: pai mai bine iti propui de acum incolo, faci un imperiu media in care nu exista cenzura
Ema Turcu: eu am ajuns unde am ajuns fara sa am in spate un tata potent financiar si cu notorietate
Ema Turcu: asa ca avantaj eu
adi juganaru: cum impaci jurnalistica cu prefectura?
Ema Turcu: destul de bine, zic eu
Ema Turcu: am incercat sa pastrez un echilibru intre aceste doua indeletniciri de baza
Ema Turcu: din pacate, pentru jurnalistica am foarte putin timp
Ema Turcu: si, in plus, pozitia in care ma aflu la prefectura
Ema Turcu: nu-mi permite sa scormonesc asa cum as vrea eu unele subiecte
adi juganaru: care a fost subiectul care te-a impresionat cel mai mult?
adi juganaru: subiectul de stire, nu subiectul uman
adi juganaru: :D
Ema Turcu: te referi la galati sau in general?
adi juganaru: la un subiect pe care l-ai lucrat
adi juganaru: ma refer la tine
Ema Turcu: accidentul rutiero-feroviar de la munteni din februarie 2002
Ema Turcu: m-a coplesit efectiv
Ema Turcu: si am fost atit de masochista incit la un an dupa accident am facut si un remember acolo
Ema Turcu: si am fost la fel de coplesita
Ema Turcu: am plans alaturi de mamele care isi pierdusera copiii in accident
Ema Turcu: si acum se infioara carnea pe mine
Ema Turcu: cind imi aduc aminte
adi juganaru: pai si reusesti in momente din astea sa separi emotionalul de continutul sec al unei stiri?
Ema Turcu: intii de toate, sa-ti spun ca de cele mai multe ori am reusit sa ma detasez emotional
Ema Turcu: de subiectul stirii pe care o faceam
Ema Turcu: atunci, insa, la munteni am fost coplesita
Ema Turcu : efectiv
adi juganaru: cand intri in politica?
Ema Turcu: in politica am sa intru cind o sa se fac politica cu adevarat in tara asta
Ema Turcu: adica, probabil, niciodata
adi juganaru: ce parere ai de faptul ca partidele au organizatii de femei?
Ema Turcu: e o prostie
Ema Turcu: pentru in acest fel se recunoaste faptul ca lumea e impartita in doua: in oameni si femei
adi juganaru: ma gandeam ca nu cred ca ai accepta sa faci parte din organizatia de femei
Ema Turcu: ai intuit foarte bine
Ema Turcu: mi se pare ca te descalifica in felul asta
Ema Turcu: ca si cum ti s-a facut un loc de joaca in politica
Ema Turcu: si trebuie sa stai acolo
adi juganaru: mai ai timp sa citesti?
Ema Turcu: daaaaaaaa
adi juganaru: eu nu mai am, si cand pun cateodata mana pe o carte, o devorez. din pacate, e din ce in ce mai rar
Ema Turcu: mi-am impus lucrul asta
Ema Turcu: pentru ca simteam ca ma prosteste televizorul
Ema Turcu: eu fac asa:
Ema Turcu: in fiecare seara
Ema Turcu: cel mai des cind fac baie
Ema Turcu: citesc macar 10-15 pagini dintr-o carte
Ema Turcu: in felul asta
Ema Turcu: reusesc sa citesc
Ema Turcu: cit am nevoie
Ema Turcu: recunosc ca o mai fac si dimineata pe WC, cind imi fac necesitatile fiziologice
Ema Turcu: dar o fac
Ema Turcu: am nevoie de asta!
adi juganaru: citesti si tragi apa!
adi juganaru: :))
adi juganaru: da, e biblioteca preferata a multor oameni
Ema Turcu: desigur, dar tot mai ramine ceva, ca nu dau si cu Domestos de fiecare data
Ema Turcu: :P
adi juganaru: ai studii jurnalistice?
Ema Turcu: studiile mele de baza nu sint de jurnalsim
Ema Turcu: ci de jurist
Ema Turcu: insa am facut de-a lungul timpului
Ema Turcu: mai multe cursuri de specializare
Ema Turcu: in jurnalism de investigatii si jurnalism economic, la Centrul de Jurnalism Independent din Bucuresti
Ema Turcu: am facut un curs de jurnalism pe politici de securitate si cooperare in Europa
Ema Turcu: am facut un curs de jurnalism de mediu, la Brasov, curs initiat si sustinut de Comisia Euroepana
Ema Turcu: mi-a placut sa invat din fiecare cite ceva
adi juganaru: daca ai lua viata de la capat, ai merge la facultatea de jurnalism? Sau nu e neaparat nevoie sa faci 3 ani de facultate pentru a fi un jurnalist bun?
Ema Turcu: eu cred ca in jurnalism nu iti trebuie neaparat studii de specialitate
Ema Turcu: e nevoie de alte ingrediente ca sa fii un bun jurnalism
Ema Turcu: ai nevoie de putin har, de un pic de talent, de condei, de onestitate si de foarte, foarte, foarte mult curaj
Ema Turcu: categoric nu m-as duce la facultatea de jurnalism
Ema Turcu: am avut colegi in presa
Ema Turcu: cu studii de specialitate
Ema Turcu: care nu stiau sa raspunda la cele 5 intrebari fundamentale, atunci cind scriau o stire elementara
Ema Turcu: asa ca...
adi juganaru: ok, te-am stresat destul
adi juganaru: multumesc frumos

Posted by
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!