,,DAC-AI PUTEA´´- Liliana -Daniela Gavanesteanu




Dac-ai putea sa-mi intri-n suflet
Si sa privesti atent cum bate,
Sa poti sa vezi infiorarea,
Cu care dragostea-l strabate...

Dac-ai putea si inima-mi s-asculti,
Cu-nfrigurare ai vedea cum doare,
Iubirea si-ntristarea ce-mi aduce,
Distanta dintre noi si-aceasta departare...

Dac-ai putea sa-mi mangai ochii,
Ca lacrima ce din ei curge,
As lacrima de dorul mainii tale
Si de caldura cu care m-atinge !

Dac-ai putea s-atingi cu buzele-ti fierbinti,
Buzele mele reci de dor de sarutare,
Ti s-ar opri sarutul pe gura mea pe veci,
Iar tu ai ingheta de-nfrigurare...

Dac-ai putea numai putin sa te opresti,
Din al tau drum si gandurile tale,...
Poate-ai dori sa vrei,sa reusesti...
Sa schimbi iluzia din visurile mele...!



,,DAC-AI PUTEA´´-autor Liliana -Daniela Gavanesteanu


Lilly , Madrid (24 mar 2012 España )

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!