mi-e greu ,Tu , Doamne ...







...mi-e greu ,Tu , Doamne ,
cu lacrima mea rece ..
cuiul sa il scot..
dar plang udand pamntul ,
sperand ca am sa pot...

...mi-e greu Tu, Doamne,
cu micul meu sufletel...
sa sterg putin
din durerea-ti
ce pentru mine ai patimit-o...

...mi-e greu, Tu, Doamne,
cu gandurile mele profunde ...
sa calc pamantul
pe care-ti curge viața
din picioarele sangerande....

… mi-e dreu ,Tu,Doamne,
in ochi sa te privesc ..
mi-e greu si sufletul m-apasa..
la sanu-ti eu, as vrea sa cresc ..
acolo doar , ma simt acasa..

...mi-e greuTu, Doamne,
iertare sa iti cer...
mult am gresit aice...
as vrea sa fiu acum curat...
s-ajung la Tine-n cer...


din suflet pentru suflet semneaza Adina ,Anca ,Eugen

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!