Fumul de tigara



si fumul de tigara
deseneaza figuri de himere neclare
las ochii sa priveasca si mintea mea sa vada
las adierea calda
sa-mprastie mireasma...
din fumul de tigara

sa-mprăștie mireasma dulce a rasaritului
mireasmă ce-mi invaluie sufletul
zvacnind a primavara
si fumul de tigara
deseneaza himere neclare
pe cerul vietii mele....

las ochii mei sa priveasca
si mintea mea sa vada...
las urechea sa auda
coardele albastre
ale sufletului meu
ce-si murmura surd durerea....

si fumul de tigara
deseneaza figuri si hemere
in cartea vietii mele
uneori neclare
alteori vesele
in a mea inimioara…

iar ochii mei privesc
si mintea azi te vede
cum iti feresti privirea
prin fumul de tigara
si-n suflet te intreaba
e oare primavara?

si -al meu gand intoarce fila cu fila
sorbind rand cu rand a vietii clorofila
e oare primavara?
si sufletu-mi zambeste
cand soarele mangaie
tot ceea ce se zamisleste....

las durerea sa auda
coardele albastre
ale sufletului meu
ce-si murmura durerea surda
prin fumul de tigara
ce-l ai in asta seara

vibreaza mangaierea
ce-a fost odinioara…
dar tu n-o simti, n-o vezi
si esti prea ocupat
iubitul meu strain
cu fumul de tigara..

de Adina Radu si Anca Gavril

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!