Musaca de vara

Musaca de vara
  • Ingrediente

    3 dovlecei
    6 rosii
    1/2 kg ardei grasi
    3-4 cepe
    patrunjel
    marar
    sare, piper
    optional, usturoi
    cascaval pentru gratinat
  • Mod de preparare

    Am folosit o tava teflonata, pe fundul careia am pus un strat de felii de rosii; apoi un strat de ceapa; un strat de dovlecei taiati in lung; ardei gras, taiati pe jumatate; am continuat cu ultimul strat de rosii, peste care am pus o lingura de ulei, sare si piper si le-am dat la cuptor, la 200 grade Celsius, pentru vreo 20-25 de minute. Am tocat marunt verdeata, pe care am presarat-o deasupra; am presarat din belsug si cascaval ras si am dat musacaua din nou la cuptor, pentru inca vreo 10 minute
  • Mod de servire


    Se serveste ca atare sau cu gratar de pui

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!