Clujeanul Vlad Gliga, Tom Jones de România


Clujeanul Vlad Gliga cântă încă de la şapte ani. „Până la 14 ani am activat în corul Junior Vip, pe urmă am luat o pauză, pentru că vocea a intrat în schimbare. Am preferat să aştept să dobândesc cât de cât o tehnică vocală, până să mă afirm“, povesteşte Vlad Gliga.

Chiar dacă ar putea să devină un instrumentist de valoare, el este decis acum, după experienţa de la „Vocea României“ să pună pe locul al doilea prima lui dragoste, contrabasul, deşi nu are o părere prea bună despre showbizul mioritic.

„Sincer, eu nu am o părere foarte bună despre ce se întamplă acum în showbizul românesc. Dacă românul şi-ar schimba puţin mentalitatea şi s-ar uita nu doar la ambalaj, ci şi la ce conţine, am putea avea loc şi de voci extraordinare“, mai spune artistul.


Cu toate acestea, el are cuvinte de laudă la adresa uneia dintre cele mai cunoscute cântăreţe ale noului val, Inna. „I-am ascultat piesele, iar unele chiar îmi plac. Important e ce transmite un artist, mai puţin ce gen de muzică e“.

De ce ţi-ai ales o piesă mai veche, pentru show-ul „Vocea României“?
Am ales piesa Delilah, pentru ca îmi place Tom Jones şi nu în ultimul rând pentru că este una dintre piesele care îmi scoate în evidenţă calităţile vocale. Sunt de acord cu juriul că, într-adevăr, este cam veche. Probabil nu se aşteptau ca la vârsta mea să interpretez o piesă atât de veche.

Ce idoli ai în muzică?
Îmi place foarte mult Michael Buble, dar şi artişti precum Frank Sinatra sau Josh Groban etc. Îmi place Buble pentru că e genul de om care aş vrea să ajung şi eu, un show-man, un artist care prin simpla prezenţă să poată ridica publicul în picioare.

Ce-i place:
Vlad Gliga spune despre el că este un meloman convins. Îi place să asculte muzică, de câte ori are puţin timp liber. De asemenea, îi place să călătorească, dar şi să practice diverse sporturi.

Ce nu-i place:
„Nu îmi place să stau degeaba, dar nici să stau în dreapta şoferului. Evit pe cât se poate acest lucru. De asemenea, nu îmi place să ascult manele“, a mărturisit Vlad Gliga.

Profil:
Născut: 15 ianuarie 1989, la Cluj-Napoca
Educaţie: Student în anul al III-lea, la Academia de Muzică „Gheorghe Dima“ din Cluj
Familie: Necăsătorit, are un frate vitreg





Sursa : http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/VIDEO_Clujeanul_Vlad_Gliga-Tomes_Jones_de_Romania_0_569343183.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!