Doamne ajuta numai bine tuturor !


 Dragi prieteni , am petrecut impreuna multe clipe frumoase.. fel de fel. Am ras si am si plans uneori impreuna . Ne-am imbogatit sufleteste si am cunoscut noi si noi prieteni .
  Acest vast,uneori meschin si mizer internet ,ne-a oferit insa si motive de bucurie. Aici ne-am cunoscut, aici am impartit atatea evenimente din viata noastra , cu bunele si mai putin bunele ei .  
  Cu siguranta ca nu mereu m-am ridicat la inaltimea asteptarilor dv.. latura de muritor de rand este prezenta in tot si toate si la mine.. mai gresesc ,dar NICIODATA nu a fost, este sau va fi cu rautate . Tare mult mi-as dori ca acum , in prag de mare sarbatoare sa imi fie iertate nimicniciile .
  Gandim mereu si ne dorim mereu mai mult si mai bine.. din aceasta ecuatie nu lipsesc nici eu. Sper si imi doresc si eu mai mult si mai bine . Toate cele bune le vom putea face impreuna cu ajutorul Bunului Dumnezeu . Mi-am dorit ca acest radio - Radio Sufletel - si toate puntile acestea virtuale de contact dintre noi sa ajunga, la un moment dat sa fie un mic refugiu din cavalcada stresanta a cotidianului . Sper ca intr-o oarecare masura am reusit. Sunt multe, foarte multe de facut pentru ca rezultatul stradaniei sa ajunga la un prag "OK".. sa fim sanatosi si va fi. Am eu convingerea ca va fi asa !
  Cum nu sunt adeptul scrierilor "model" existente pe internet .. si cum nu am posibilitatea ( timpul necesar ) sa va imbratisez si sa va urez toate cate sunt .. fiecaruia in parte .. va rog sa imi permiteti sa imi deschid larg bratele si sa va cuprind pe toti intr-o imbratisare sincera de prietenie , sa va multumesc cu tot sufletelul pentru tot si toate cate au fost si vor mai fi si sa va transmit gandurile mele de bine .
  Sa aveti Sfinte Sarbatori cu Pace si Lumina in suflet alaturi de dragii inimilor voastre !
  Sfanta Inviere a Mantuitorului sa va gaseasca cu zambetul pe chip si in sufletel ! Sa va picteze tuturor bucuria Invierii acolo .. in acel loc unde se nasc visele, sperantele si fericirea.. in locul cladit de Bunul Dumnezeu pentru darul sau cel fara de pret - IUBIREA - !
  Doamne ajuta numai bine tuturor rudelor , prietenilor, colegilor din echipa radio ,ascultatorilor, colaboratorilor , celor pe care ii stiu si pe care inca nu ii stiu , tuturor romanilor de pretutindeni , tuturor crestinilor de pretutindeni !

Eugen Emeric Chvala

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!