La spovegit - Sergiu Boian





D-o săptămână şî şeva
Dă când postu o venit
A me babă, nu măi taşe
Să mă duc la spovegit!

’’Duce , mă ce spovegeşce
Că dă nu iadu ce bace
Tu vez, dă măiemucă ,
Că ai atâcea păcace…

Că ce baţ cu tăţ copiii
Sudui şî asta nu-i bine
Că ş-acuma şinşi minuce
Iar m-ai suduit pră mine …!’’




,,Bine , buno, o să merg..
Nu vreau să ajiung la drac,
Numa să imi spui acolo
La popa şe tră să fac …?’’

’’La parince, mă nepoace
Tră’să spui , dac-ai mânţât
Dă ne-ai ascultat pră noi
D-ai furat , d-ai suduit…!

Numai tot şe îţ spuşăi
Tră să spui agivarat
Că taica popa ce iartă
Şî rămâni fără păcat…!’’




’’Buno, bine că m-ai spus
Că d-acuma hopa tropa,
Ce -oi sudui şî mai ghes
Că mă iarta taica popa …’’

SERGIU BOIAN

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!