In curand la Radio Sufletel - Stefan Enasel

Originar din Municipiul Roman , judetul Neamt, m-am nascut pe data de 13 iunie 1976 intr-o familie de oameni simpli, muncitori, credinciosi si iubitori de frumos, de cantec, joc si voie buna. Inca din frageda copilarie mi-a placut sa cant din cantecele auzite la clacile din sat, la sezatori, la nunti, la hramuri, la serbarile de sfarsit de an scolar. Viata mea inseamna cantec – cantecul daruit din suflet celor multi, care se bucura si care canta odata cu mine. In cintecele mele veti regasi firescul si simplitatea melosului de pura esenta taraneasca mostenita de la vechi rapsozi, dar si teme actuale izvorate din propria existenta, cuprinzand cu precadere cantecul de dragoste, de joc, de nunta, de instrainare . In anul 2007, am participat si obtinut premiul I, la emisiunea concurs „Rapsodia Romana„ la postul de televiziune Favorit Tv. Primele inregistrari le-am realizat la Suceva impreuna cu orchestra Ansamblului Artistic „Ciprian Porumbescu”, dirijor Viorel Leanca si Razvan Mitoceanu. Maestrul Viorel Leancă, dirijor al Ansamblului Artistic "Ciprian Porumbescu" din Suceava, mi-a dăruit o parte a cântecelor sale, conturându-mi un stil aparte şi în acelaşi timp bine definit. Tot el este cel care semnează conducerea muzicală şi orchestraţiile albumului alaturi de Razvan Mitoceanu. In anul 2008 a urmat inregistrarea unui album intitulat „Vornicel ca mine nu-i !” realizat la Casa de Discuri -Ana Sound . De pe acest album a fost promovat cântecul "Vornicel ca mine nu-i!" - care şi-a pus amprenta asupra personalităţii şi carierei mele . În paralel, au fost promovate cântece specifice sărbătorilor de iarnă. Apariţiile mass-media au fost dese, astfel că în decursul timpului am reuşit să cuceresc un tronson important de public, fiind remarcat prin autenticitatea melodiilor, substanţa poeziei cântecului, prezenţa şi jocul de scenă. In prezent lucrez la cel de al doilea album. Colaborez cu orchestrele : - Ansamblului Artistic „Ciprian Porumbescu”, dirijor Viorel Leanca. - Orchestra de muzica populara "Moldova" din Roman , dirijor Nelu Burlacu. Dincolo de toate, sunt un om ca oricare dintre noi... pasiunile mele sunt folclorul (dar deja ştiţi acest lucru), muzica anilor -80,poveştile lui Ion Creangă, poeziile lui Octavian Goga, lectura, plimbările în natură, filmele , etc. Interpreţii mei preferaţi sunt: Sofia Vicoveanca, Laura Lavric, Irina Loghin, Daniela Condurache, Mina Pâslaru, Margareta Clipa, Nineta Popa, Dan Spătaru, şi lista poate continua.
Sursa : Stefan Enasel

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!