,,Rascrucea iubirii´´ - Liliana Daniela Gavanesteanu



,,Rascrucea iubirii´´
 



De ce nu pot sa te alung din ganduri ?
Cand tu cu vorbe mincinoase m-ai tradat...
Si mi-ai adus in suflet, un greu ce doare-n mine
Si-albastrul rug al dragostei,mai arde-nflacarat ?

Incerc in snoaba-mi minte,s-alung tradarea-ti bruta,
De calitati viclene si vorbe fara rost...
Dar mi se-ntorc in suflet,fara sa-ntrebe daca,
Mai vreau sa le primesc ,cu firea ta cu tot...

Ma tine nerabdarea ,deschisa fara lacat ...
Si slobod imi e gandul,spre chipul tau hain.
Caci te-am iubi cum nimeni,nicicand te va iubi,
Crezand in soarta cruda si in al meu destin.

Firavele-mi suspine,cu greu le scot din suflet,
Putere nu mai am...aer sa trag in piept...
Caci doare rau tradarea-ti,vicleana si inculta...
Si inima ma roaga , din ea ca sa te sterg...

Timpul ma tine prinsa ,in zale ruginite,
Un lant al amintirii , prea greu atarn-acum,
Caci zace-n smoala neagra...nu are stralucirea,
Pe care a avut-o...mergand pe-acelasi drum...

De nu era rascrucea,din calea noastra ...poate...
Si azi iubirea noastra ,se-nlantuia smerita...
Dar am lasat in urma , cararea vieti-n doi...
Si ne-am ales rascrucea ,din viata ratacita...

Lilly , Madrid (18 apr 2012 , España )

Liliana Daniela Gavanestean

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!