"DOR DE BUCOVINA"- MARIAN MALCIU

Comentarii

  1. Sunt rare surprizele plăcute şi, tocmai de aceea, trebuie apreciate ca atare atunci când sunt...
    "Impresiile" de mai sus sunt deosebit de atent aşternute, ceea ce dovedeşte că lectura cărţii a fost atentă şi plăcută. A atins coarda sensibilă. Pentru oricare autor este o satisfacţie deosebită. Pentru mine este mai mult decât atât. Este semnul că am cucerit cel puţin un cititor prin scrierea mea. Este semnul că nu am trudit în zadar.
    "Impresiile" izvorăsc din inimă, din sufletul cititoarei şi nu pot fi decât foarte reale.
    Mulţumesc mult, dragă prietenă, Vera Crăciun!
    Mi-ai făcut o surpriză uriaşă. Mi-ai dat o gură mare de oxigen în această zi toridă. Aveam nevoie de ea.
    Mulţumesc frumos, Radio "Sufleţel" pentru inserarea "Impresiilor" la loc de cinste!
    Mulţumesc, dragi prieteni!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!