duminică, 12 august 2012

TE ROG, DOAMNE! - Marian Malciu







Sunt plin de-atâtea întrebări  
Ce-mi risipesc somnul de noapte  
Născând doar neplăcute stări  
În loc de-ale iubirii şoapte.  
 
Sunt tracasat şi obosit  
De circul bine pus în scenă  
De-aleşii noştri ce-au dosit  
Tot adevărul într-o ghenă.  
 
Sunt nevoit cu cap plecat  
S-ascult de legea lor meschină  
Să nu văd rodul cel secat  
Şi-n loc de grâu s-aleg neghină.  
 
Sunt cetăţean manipulat  
De vorba lor cea mincinoasă  
Pusă-n scenarii ce-au intrat  
Prin toate-antenele în casă.  
 
Sunt scârbit de stenograma  
Ce-i măsluită peste noapte  
Acut să adâncească drama  
Şi să vorbim pe-ascuns în şoapte.  
 
Sunt obligat la telefon  
Să neg cuvântul de iubire  
Şi-n dialog să fiu bufon  
Să nu-mi dea vorba ca pe-o ştire.  
 
Sunt observat şi când sunt gol  
Primit în braţele iubitei  
Când traversez din baie-n hol  
Dorind să mă supun ispitei.  
 
Sunt anchetat dacă-mi exprim  
Dorinţa de-a vota legitim  
Un om ori altul ce-l dorim  
În loc de cel cu grad maritim.  
 
Sunt un român neliniştit  
De soarta ţării ce mi-i mamă  
Căci sunt nespus de umilit  
La sânul ei să sug doar dramă.  
 
Sunt conştient că mi-a rămas  
Doar RUGA s-o invoc, o, Doamne,  
În casa mea şi-n sfânt locaş  
Cerându-Ţi liniştite toamne!  
 
 
Marian Malciu       
 
Articol publicat la data de: 11.08.2012   

  click aici pentru : Alte articole de acelasi autor
 
 

Un comentariu:

  1. Mă onorează trecerea versurilor mele în pagina "Radio Sufleţel". Mulţumesc frumos pentru apreciere!
    Vă doresc să aveţi succes deplin pe toate domeniile, sănătate şi împliniri!

    Cu deosebită consideraţie,
    Marian Malciu

    RăspundețiȘtergere