" ... spune-mi ca vezi GRI-ul ! " - Geena Bradea


-Stii ce este curcubeul ?..ti-am soptit la ureche, in timp ce ma cuibaream in bratele tale.
M-ai privit zambind si mi-ai dezmierdat obrazul,ca unui copil poznas. Ai vrut sa-mi dai o definitie alambicata, stiintifica …hmmmmm, nu te-am lasat,ti-am acoperit buzele cu zambetul meu,sa nu-mi spui… Mai bine iti spun eu :
-Curcubeul este un melanj de trairi, de sentimente,de simboluri , totul transpus in

culoare..
ROSU- sunt buzele mele, e focul din mine, e dragostea adevarata ,fierbinte,mistuitoare ,ca o lava….
ORANJ- e doar o portocala, rotunda,aromata,pe care o storc dimineata, sa-ti fac fresh si sa-ti aduc micul dejun la pat….
GALBEN-e o raza de soare, vesela,la fel ca zambetul meu,e culoarea fericirii…
VERDE- e culoarea vietii,a primaverii,a sperantei,a unui nou inceput….
ALBASTRU- e culoarea ochilor mei ,atunci cand te privesc pe tine,e azurul nesfarsit al cerului, e pace, liniste, libertate..
VIOLET –e o flacara , e forta,e putere,e vraja ….
Dar stii, curcubeul nu are doar aceste culori, nu e format doar din culori vii,vibrante.Vezi,uita-te acolo , vezi dantelaria aceea complicata , e GRI. La fel ca viata, nu are doar aceleasi culori,mai are si alb ..si negru,ca ziua si noaptea , dar si foarte multe tonuri de GRI …..
Il vezi? Uita-te atent,spune-mi ca vezi GRI-ul !!
 
 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!