Aseara ,tarziu am primit un mesaj anonim care spunea:
    "Bun gasit sufletei ! Va ascult de foarte mult timp emisiunile realizate la Radio Sufletel . Nu este zi sa nu ascult Radio Sufletel . Face parte din cotidianul meu .Stiu cat de mult apreciati valoarea indiferent unde si cum se afla ea.Va aduc spre gandire o propunere ce imi staruie de mult in minte.Imnul radio ( Sarah Brightman & José Carreras - Amigos Para Sempre ) ales de echipa acum mult timp in urma este minunat . Nu stiu daca intre timp ati mai primit si alte propuneri pentru imn. Eu am ascultat intr-una din emisiunile realizate de dv un cantec scurt dar deosebit interpretat de un copil . Il recomand sa fie imnul radioului dv .Alexandru Pargaru - O lumina mina sunt . Acest cantec este parca scris special pentru Radio Sufletel care este precum acea mica lumina care ne lumineaza sufletul noua celor care il ascultam indiferent ca suntem membrii activi sau doar simplii ascultatori.Respect pentru tot ce faceti ! Mult succes ! ( un roman aflat de foarte multi ani foarte departe de tara )"

.....stiu cantecul ( rugaciune ) de mult timp , este foarte adevarat ca l-am si difuzat de cateva ori in emisiunile radio si pentru ca aceasta propunere mi-a uns sufletelul , iata am adus-o acum si la cunostinta dv pentru a va afla parerea care conteaza mult pentru noi, echipa Radio Sufletel .
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!