duminică, 15 iulie 2012

"SUNT" - VERA CRACIUN

 
 
Sunt adâncul de pădure verde-n umbră risipit.
Șoapta frunzelor mă-ntreabă, cum de iar m-am ratăcit…
Și-n curând coroana vie a copacilor străjeri,
Vor ști a-mi conduce pașii prin mireasmă și-adieri.

Sunt iarba cea primitoare. Ca și-n vara ce-a trecut,
Mă hrănesc cu cer și soare, noaptea, greierii ascult.
Imi înclin fruntea agale când vantul iarași adie
Și-mi aduce dinspre vale triluri noi de ciocârlie.

Sunt al verdelui de munte, către cer înalț privirea.
Pe poteci mici neștiute, mai vie-mi e strălucirea…
Și în susur de izvoare care liniștea-mi frământă,
Dăruiesc în jur răcoare. Iarba, frunza mă încântă!

Titlul acestor catrene este -"Sunt". Ele fac parte din sirul de catrene pentru "Ruga fara sfarsit"cel mai lung poem pentru Cartea Recordurilor, proiect initiat de dl.Romeo Tarhon.

Vera Craciun

Un comentariu: