Faceti cunostinta cu cativa din membrii ai echipei Radio Sufletel




Paul Daniel Ananie
M-am născut în leagănul Maramureşului Istoric şi am crescut respirând tradiţia lui. De aceea, vin acum şi aduc cântecele neamului moroşenesc, pentru voi!




NINA



În Slobozia Mare,Cahul,Republica Moldova,aici am răsărit.
Într-o zi de 18 noiembrie 1991.
O zi scrisă în stele sub numele de Nina Chiper
Zîmbesc mult şi sincer. Imi place să-i fac pe oamenii din jurul meu să se simtă importanţi, să se simtă valoroşi şi bine dispuşi mereu.
Viata este atat de frumoasă încat fiecare moment contează să-l trăim demn.
,,Multumesc din suflet” este emisiunea care mă aduce mai aproape de  sufletele dumneavostră.
Emisiunea care a trezit în mine mult devotament,responsabilitate, deschidere şi nu în ultimul timp dragoste pentru ceea ce fac.
 Sunt îndragostită…de artă, radio,cultură şi cărţi.
Visez.
Visele mele vor deveni realitate !



MAYA
           Traiesc in asa fel incat sa nu mi se observe prezenta ... dar cand plec din locul unde am trecut ... sa mi se simta lipsa.
           Sant curajoasa când e nevoie şi mă sacrific...Inchid ochii si ma visez pasare hoinara zburand prin destin,stapana peste uitare,taceri si nelinisti, cu gandul ca intr-o zi voi invata sa pierd oameni ,sa uit oameni, sa nu mai fac risipa de lacrimi pentru orice vorba aruncata la intamplare ,sa iau oamenii asa cum sunt ,fara a ma chinui in zadar sa ii inteleg. Poate voi invata sa fiu un pic egoista ,sa imi pastrez si pentru mine o farama din sufletul meu...
          Apoi, intr o zi am sa i scriu lui Dumnezeu o scrisoare si n am sa l rog sa mi dea bogatii ci doar liniste si cativa prieteni,atat...nimic mai mult.





                                                   ANDREI BOGDAN MARDARE



Putine sunt caile prin care greutatile si durerile vietii sunt uitate.. macar pentru un timp .. Muzica si dragostea  - afrodisiacele sufletului,ambrozia fara de care lacrima ne-ar subjuga , vi le ofer neconditionat aici la Radio Sufletel prin emisiunea "Don't close your eyes" . Va invit sa calatorim , asadar, impreuna in aventura iubirii prin muzica country .











 
BANCESCU ION MARIAN
 
Ma numesc Bancescu Ion Marian si am 24 de ani. Sunt din Com. Vaideeni,Jud. Valcea si de ceva ani sunt in Spania.
Imi place sa calatoresc sa ascult muzica sami fac zi de zi prieteni noi imi place sa ascult necazurile sau bucuriile oamenilor .
Nu imi place minciuna hotia si oameni care in fata iti sunt prieteni si prin spate te vand.
Fac parte din echipa tehnica a radio,ma ocup de chatul radio pe care va invit sa il vizitati .


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!