Liliana Daniela Gavanesteanu - ,,Te-astept pe malul marii dintre noi´´


 Liliana Daniela Gavanesteanu 

,,Te-astept pe malul marii dintre noi´´
Ma arde nerabdarea insistenta,
doar pentru-o clipa-n ochi sa te privesc,
Sa pot sa stiu ,sa iti citesc in suflet,
Si-apoi sa imi dau seama,daca te mai iubesc...

Stramtoarea dintre malurile vietii,
Parca mai larga,mai distanta este-acum,
Iar valurile timpurii din viata noastra,
Ne-a tot purtat in aprigul taifun...

Te-astept pe malul marii dintre noi,
Sa te privesc in ochi ,cum ti-am mai spus...
Sa vad de vei avea curajul sacru,
Sa-mi dovedesti prin fapte,tot ce mi-ai promis!

Te-astept...parca te-astept de-o vesnicie...
O vesnicie si mai bine e-ntre noi,
Ma dore mincinoasa ta iubire,
Si ceata se asterne printre ploi!

Ma doare asteptarea care arde,
Speranta ca-ntr-o zi ma strangi la piept,
Si-asa la pieptul tau sa ma tii vesnic,
Si sa-mi spui printre soapte:De-aici n-am sa mai plec!

Lilly , Madrid (10 iul 2012 España )

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!