Romeo Tarhon - Te-am rătăcit

Te-am rătăcit

Te-am auzit și n-am știut în taină să te-ascult
Ca pe o frunză tristă dintr-o duioasă rapsodie,
Ci m-am închis într-o cascadă de tumult
Și te-am crezut arpegiu lipsit de armonie...

Te-am observat și n-am știut cum să te văd
Ca pe o lebădă sublimă alunecând suavă,
Ci m-am închis în gheața sinistrului prăpăd
Al unei note reci din gama cea mai gravă...

Te-am detectat și n-am știut să te miros
Ca pe esența unui opium de mac nedeflorat,
Ci m-am închis în cupa unui iris veninos
Al unui marș funebru sfâșietor cântat...

Te-am rătăcit și n-am știu cum să te caut
Ca pe o perlă într-o scoică pierdută în nisip,
Ci m-am închis precum un strigăt într-un flaut
Fără ecou, fără pereche, fără viață, fără chip...
 
 
Sursa : http://versuricantecenoi.blogspot.ro/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!